lördag 4 februari 2012

SWTOR Savior - Köp inga andra Leveling Guider för än du läst det här!

Ärligt talat så spelar jag spel för att vinna. Om jag spelar ett spel, jag vill vara bäst, eller åtminstone spela bland de bästa. Jag är den sortens person som kontrollerar highscore listor och leader boards. Vissa människor bry sig inte om hur de rankar bland andra spelare, och det är helt OK tycker jag - De kan fortfarande säkert ha nytta av en strategi guide för att hitta de bästa sätten att levla upp fort och optimera sin speltid.

Men människor som jag, som vill levla upp snabbt och vara bland de bästa – Nördar som jag, vi tar tid till att studera spelet och verkligen pröva våra strategier i spelet. Jag ser en leveling guide som ett verktyg, precis som en snickare har en hammare eller en kock har en kniv, som bara gör det så mycket lättare att levla och spela spelet.

Kanske är det inte så bra att vara så tävlingsinriktad när det kommer till spel, men i slutet av dagen handlar det om resultat och att ha roligt. Jag vet att jag kan få bättre resultat, högre levels och mer guld från min speltid om jag använder en strategi guide, och jag kommer också att ha mycket roligare när jag spelar ett spel med en karaktär som andra spelare avundas. Jag använder strategi guider för jag vill vara bäst!










Om du klickar på bilden här ovanför eller på länken här tar den dig direkt till SWTORSavior.com den officiella webbplatsen för Strategy Guide, där du kan placera din beställning. Efter att ha besökt den här sidan ger dig rätt till mer än $ 20 rabatt (ungefär 130 kr), vilket gör att guiden kostar $ 24,95( runt 170kr) istället för den vanliga $ 47. Rabatten dras automatiskt anär du klickar på "Beställ nu" knappen på hemsidan.

Vad gör SWTOR Savior så unik?
Det finns gott om anledningar varför SWTOR Savior till en unik strategi guide och ett viktigt verktyg för alla som vill levla upp snabbt. Här är en titt på några av de viktigaste funktionerna i denna strategi guide.
  • Detaljerade kartor som täcker alla områden i spelet.
  • Omedelbar nedladdning
  • Snabbaste leveling sätten för alla fraktioner och klasser.
  • Mindre jobb och grinding innebär mer tid att leka och ha kul.
  • Säkert och enkelt att beställa, använda Paypal eller någon större kreditkort - och Sov gott i vetskap du har 60 dagar på dig att prova guiden. Om guiden inte lever upp till dina förväntningar, är det lätt att få en full återbetalning. Klicka här för att besöka SWTOR Frälsaren officiella sidan och läsa deras nöjdhetsgaranti.
Glöm inte din kupong!

Du kan spara runt 20 $ genom att besöka SWTOR Saviors hemsida genom att klicka här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar